سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده‌ دشمن از فضای مجازی کشور برای توطئه علیه ملت

تصویرنگاشت جدیدی از بیانات رهبر انقلاب درباره اقدامات دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات خرداد 1400 در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی اول فروردین ماه ۱۴۰۰  خطاب به مردم درباره برخی از اقدامات دشمن در جهت بی‌رونق کردن انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه امسال مسائلی را عنوان کردند.


بیشتر بخوانید


ایشان در بخشی از بیاناتشان فرمودند:

" ملّت عزیز هم بدانند که دستگاه‌های جاسوسی و سرویس‌های اطّلاعاتیِ کشور‌هایی و از همه بدتر کشور آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی از چندی پیش و نه امروز دارند تلاش می‌کنند که انتخابات آخر خرداد را بی‌رونق کنند؛ یا برگزارکنندگان را متّهم می‌کنند و می‌گویند: "انتخابات مهندسی شده" در واقع برگزارکنندگان انتخابات را دارند متّهم می‌کنند یا شورای محترم نگهبان را متّهم می‌کنند یا مردم را دلسرد می‌کنند و می‌گویند:" رأی شما اثری ندارد، در بهبود اوضاع تأثیری نمی‌گذارد؛ چرا بیخودی خودتان را خسته می‌کنید! ". با شدّت تمام از این کار‌ها دارند می‌کنند. "

در همین راستا صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی، مبنی برصحبت‌های ایشان در قالب پست منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران (۱۴۰۰/۱/۱)، برخی از اقدامات دشمن در جهت بی‌رونق کردن انتخابات ۱۴۰۰ را برشمردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌شود."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.