سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویدئویی عجیب از پارک دوبل یک راننده در خیابان!

ویدئویی که تلاش یک راننده برای انجام پارک دوبله در خیابان را نشان می دهد، به ویدئویی پربیننده در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های ورزشی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی تلاش یک راننده زن برای انجام پارک دوبل.

در این ویدئو که پس از انتشار در تیک توک تبدیل به ویدئویی داغ شد این راننده زن چندین بار تلاش می‌کند تا خودروی خود را بین دو خودروی پارک شده در کنار خیابان پارک کند. در این ویدئو این زن بار‌ها اقدام به پارک کردن خودروی خود بین دو ماشین دیگر می‌کند، اما به دلیل پارک نامناسب دوباره تلاش می‌کند، تا نهایتا پس از چندین بار پارک نامناسب سرانجام این زن به کمک راننده خودرویی که در عقب پارک شده موفق به پارک مناسب خودروی خود می‌ شود.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود که این دو راننده سپس همدیگر را در آغوش کشیده و این موفقیت را جشن می‌گیرند. لحظاتی بعد راننده خودرویی که در عقب پارک شده بود سوار بر خودروی خود شده و محل را ترک می‌کند! این در حالی است که بسیاری بینندگان را دچار شگفتی کرد که چرا در همان ابتدا او اقدام به این کار نکرد و این راننده زن را برای پارک دوبل به مدت چند دقیقه به دردسر انداخت.

این ویدئو از زمان انتشار در تیک تاک نزدیک به ۳۰ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۷.۴ میلیون بیننده داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۲:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
واقعا خنده دار بود شبیه کارتن دو کله پوک بود عالی بود .