سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد؛

اعطای تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونادر موج چهارم

سرمست از تهیه و پیشنهاد بسته مشوق‌های لازم برای اصناف و کسبه آسیب دیده در موج چهارم کرونا با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، سازمان صمت و اتاق اصناف و ارائه آن به ستاد ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرمست استاندار قم در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی اصل بر برگزار نشدن تجمعات و نماز‌های جماعت است و در برگزاری مراسم این ماه به شکلی نباشد که سلامت مردم به خطر بیفتد و جزییات نحوه برگزاری مراسم‌های دینی ماه مبارک رمضان در قالب کمیته‌های تخصصی ونظارتی پس از بررسی ابلاغ خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به وضعیت قرمز قم در نقشه کرونایی افزود: ناچاریم شرایط سخت گیرانه تری را برای اصناف، کسبه، و اماکن متبرکه اعمال کنیم.

سرمست بر برخورد با اصناف وکسبه‌ای که شیوه نامه‌های بهداشتی را زیر پا می‌گذارند تاکید کرد و افزود:گروه‌های بازرسی برخورد‌های لازم را با متخلفان خواهند داشت.

استاندار قم به سرعت بالای انتشار کرونای انگلیسی اشاره و روندد ابتلا و بستری‌های قم را افزایشی عنوان کرد و افزود: مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کم شدن بار ترافیکی بیماران در بیمارستان‌ها یاری برسانند

سرمست کنترل موج سهمگین چهارم را نیازمند همدلی همگانی دانست و افزود: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از این شاهد جان باختن همشهریان نباشیم

استاندار قم  بر حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر در روز‌های پر برکت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: خیران در قالب کمک‌های مومنانه وهمدلانه از همنوعان خود دستگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم هم با اشاره به رسیدن تعداد آزمایش‌های کرونایی به روزانه ۲ هزار در استان قم گفت: با پای کار آمدن آزمایشگاه‌های ۱۶ ساعته این امر محقق شده است

قدیر با اشاره به کاهش اهدای خون در طول روز به کمتر از ۳۰ درصد گفت: انتقال خون استان در روز‌های ماه مبارک رمضان در ساعات پس از افطار آماده ارائه خدمات به همشهریان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ادامه فرایند واکسیناسیون در استان قم خبر داد و گفت: واکسیناسیون بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی وزارت بهداشت انجام می‌گیرد و بر اساس اولویت‌ها این فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم نیز از ثبت جریمه ۱۱ هزار و ۲۳ فقره خودرو در تردد شبانه از اول فروردین ماه خبر داد و گفت: در زمینه تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی نیز ۶ هزار خودرو از ۱۸ فرووردین ماه به بعد به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.