سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا متقاضیان مسکن طبس در ارزیابی دوم رد شدند

مدتی است از حذف ۲۰۰ نفر از افرادی که درارزیابی دوم طرح مسکن طبس دارای سابقه و مالکیت بودند میگذرد، اما برخی از متقاضیان از عدم دریافت ۴۰ تومان ثبت نام گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی در خصوص نظارت بر سابقه مالکیت متقاضیان گفت:متقاضیانی که در سامانه سراسری دیده نشدند، اما مجدد متقاضیان را در سامانه ثبت اسناد استان و بانک مسکن رصد کردیم.

او با بیان اینکه برخی متقاضیان حائزشرایط نیستند افزود: زمانی که متقاضیان وارد پالایش شدند و مشخص شد که دارای مالکیت هستند باید انصراف کتبی بدهند.

آسمانی مقدم در خصوص ابلاغیه‌ای که از طرف مسکن برای افراد عدم واجد شرایط فرستاده شده است بیان کرد: متقاضیان می‌توانند نامه‌ای به بانک مسکن بزنند تا ۴۰ میلیون آن‌ها آزاد شود.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی عنوان کرد: انصراف به صورتی هست که متقاضی باید به دفاتر ثبت مراجعه و تعهد نامه کتبی به صورت محضری داشته و پس از انصراف قطعی و کتبی برای دریافت ۴۰ میلیون تومان خودشان راهنمایی می‌شوند.

او با اشاره به خسارتی که می‌توان از متقاضیان دریافت کرد افزود: چناچه متقاضی مالکیتی داشته باشد و بعدا ثابت شود مالک هستند بنیاد مسکن و شهرسازی می‌توانند از آن‌ها خسارت بگیرند.

در حال حاضر ما بدون دریافت هیچگونه خسارتی در صورت دریافت انصراف کتبی شان پول را برگشت می‌دهیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.