سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

۲۷ واحد صنفی در آذربایجان غربی پلمب شدند

به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲۷ واحد صنفی در مناطق مختلف آذربایجان غربی پلمب ‏شدند. ‏

علی احمدآقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی ‏در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مراکز بهداشت با همراهی ‏نمایندگان اتاق اصناف و اداره اماکن، از صنوف مشمول اعمال محدودیت در وضعیت قرمز، شهرستان ‏های تکاب، پلدشت و میاندوآب بازدید به عمل آوردند و هشدار‌های لازم را جهت تعطیلی گروه‌های ‏شغلی سطح ۲،۳ و۴ به واحد‌های صنفی صادر کردند.

او ادامه داد: در طی این بازدید‌ها چهار واحد چای خانه و قلیان سرا در سطح شهرستان پلدشت، ۱۴ ‏واحد آرایشگاه، قلیان سرا، کافی شاپ و گیم نت در شهرستان تکاب و ۹ واحد صنفی از جمله یک ‏واحد غذاخوری نیز در شهرستان میاندواب به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نظارت اداره ‏اماکن و اتاق اصناف توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای و با همکاری نیروی انتظامی ‏ پلمب ‏و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. ‏

آقاپور هشدار داد: در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونای استان و به منظور حفظ سلامت مردم ‏عزیز بدون اغماض و شدیدا با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی همچنین رعایت ‏فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و عدم حضور در گردهمایی‌ها و اجتماعات را از مهمترین راه‌های ‏کنترل ویروس کرونا برشمرد‎.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.