سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

اجرای طرح کمک‌های مومنانه به خانواده زندانیان آغاز شد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان از آغاز اجرای طرح کمک‌های مومنانه برای خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رضا ذوالفعلی نژاد,مدیر کل زندان های استان همدان گفت :در آستانه ماه مبارک رمضان ۷۰۰ بسته معیشتی اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند زندانیان با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان، سپاه انصارالحسین ،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اداره کل اوقاف استان همدان جمع‌آوری و مقرر شد در اسرع وقت بین  خانواده های نیازمند زندانیان  توزیع شود .

او در حاشیه بازدید از محل جمع آوری  کمک های مومنانه ارزش ریالی هربسته حمایتی را بیش از چهار صد و پنجاه هزار تومان اعلام کرد و افزود :بسته های تهیه شده شامل برنج ، حبوبات،روغن و ماکارانی است و گوشت قرمز،گوشت مرغ، تخم مرغ هم به بسته ها اضافه خواهد شد. 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان با اشاره به اجرای طرحی به نام امام هشتم امام رضا(ع) که از دی ماه سال گذشته آغاز شده  است, اضافه کرد: در این طرح هر ماه سرکشی از ۸ خانواده  زندانیان انجام می‌شود و ۸ نفر از مددجویان  دارای شرایط با کمک نیکوکاران زندان آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
درود بر نیکوکاران ....واقعا خانواده های زندانیان مشکلاتشون چندین برابر خود زندانی است ..خدا خیر بده افرادی رو که در زمینه کمک به خانواده های زندانیان فعال هستند