سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح "ضیافت ۱۴۰۰" در بازار کرمانشاه

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه از اجرای طرح "ضیافت ۱۴۰۰" در بازار کرمانشاه با هدف نظارت بر بازار ماه رمضان و پیشگیری از بروز تخلف در عرضه اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی از کالا‌ها و خصوصا مواد غذایی مورد نیاز مردم، گفت : در همین راستا طرح تشدید نظارت با عنوان "ضیافت ۱۴۰۰" از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او گفت : اولویت این طرح نظارتی با کالا‌های پر تقاضا در این ایام مانند برنج، شکر، روغن، مواد پروتئینی، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات است.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت در قالب گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صمت، بازرسی و نظارت اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... انجام می‌شود، افزود: گشت‌ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر بر بازار نظارت خواهند داشت.

فهیمی افزود: هدف از تشدید نظارت پیشگیری از هرگونه تخلف در عرضه کالا‌های پر مصرف مورد نیاز مردم، گرانفروشی، کم فروشی، رعایت نکردن موازین بهداشتی و ... است و این طرح در سراسر شهرستان‌های استان نیز انجام می‌شود.

او با اشاره به تلاش دستگاه‌های نظارتی برای اینکه مردم بازاری آرام و کم تخلف را در ماه رمضان تجربه کنند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه تلفنی ۱۲۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.