سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ساخت راه دژکرد - پادنا

​معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان فارس از آغاز عملیات اجرایی ساخت راه روستایی دژکرد - پادنا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مسعودی ​معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آغاز عملیات اجرایی ساخت راه دژکرد - پادنا خبر داد و افزود: محور روستایی دژکرد - پادنا با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

به گفته او، این طرح با هدف تسهیل در عبور و مرور مردم اجرا می‌شود و در واقع ارتباط جاده‌ای بین شهرستان‌های اقلید و سمیرم، استان اصفهان را برقرار می‌کند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: طول این محور حدود ۱۰ کیلومتر و با عرض ۹ متر است و ۱۱ دستگاه ابنیه فنی و پل نیز در طول مسیر ساخته می‌شود.

مسعودی اظهارداشت: از دیگر مشخصات فنی این طرح، ۱۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۲۵ هزار مترمکعب خاکریزی، اساس ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی و زیر اساس ۷ هزار و ۱۰۰ متر مکعبی است که انتظار می رود تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری برسد.

شهرستان اقلید در شمال استان فارس و شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان واقع شده است که باساخت این راه روستایی شاهد برقراری ارتباط زمینی و جاده‌ای بین دژکرد و پادنا از توابع دو شهرستان مذکور خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.