سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵درصد داوطلبان انتخابات شوراهای روستای کاشمر سابقه عضویت درشورا دارند

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کاشمر گفت: ۳۵ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا در کاشمر معادل ۹۱ نفر، سابقه عضویت در شورا‌ را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کاشمر گفت: با پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا‌ها ثبت نام ۲۴۱ نفر برای تصدی ۱۰۱ کرسی شورا‌های اسلامی روستایی در ۲ بخش مرکزی و فرح دشت این شهرستان نهایی شده است.


او افزود: در ۲ بخش مرکزی و فرح دشت ۱۲روستا با شورای سه نفره و ۱۳ روستای پنج نفره وجود دارد.


بیشتر بخوانید


فرماندار کاشمر ادامه داد: از این تعداد ۱۶۰ نفر شامل ۱۳۵ مرد و ۲۵ زن در بخش مرکزی و ۸۱ نفر شامل ۷۶ مرد و پنج زن در بخش فرح دشت ثبت نام قطعی کرده اند.


ساقی در تحلیل وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده بیان کرد: در مجموع افراد ثبت نام شده هفت نفر فوق لیسانس،۴۶ نفر لیسانس، سه نفر با تحصیلات حوزوی، ۲۶نفر فوق دیپلم،۸۴نفر دیپلم، سه نفر با تحصیلات متوسطه،۲۳نفر با تحصیلات دوره راهنمایی و ۴۹نفر با تحصیلات ابتدایی هستند.


او با بیان اینکه در این دوره، ثبت نام شورا‌های اسلامی هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری بوده و داوطلبان می‌توانسته اند به هر ۲ روش ثبت‌نام کنند تصریح کرد: در مجموع ۹۳درصد داوطلبان به صورت حضوری و هفت درصد به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند.


فرماندار شهرستان کاشمر تاکید کرد: ۱۵نفر از داوطلبان در رده سنی زیر ۳۰ سال و هشت نفر بالای ۷۵سال سن دارند و بیشترین فراوانی تعداد داوطلبان در رده سنی ۴۱تا ۴۵سال با ۴۹نفر داوطلب است.


ساقی با اشاره به شغل داوطلبان ثبت نام شده اظهار کرد:در مجموع۲  نفر استاد دانشگاه، چهار نفر فرهنگی، ۴۹نفر کشاورز،۳۳ نفر کارمند، ۲۱ نفر بازنشسته، ۹۹نفر دارای شغل آزاد و ۳۳نفر در سایر مشاغل مشغول فعالیت هستند همچنین ۱۸درصد داوطلبان ایثارگر هستند.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.