سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت سرپناهی از جنس مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ساخت پنج سرپناه ۲۴ متری برای اهالی منطقه عشایری چاه سالم شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در بازدید از منطقه عشایری چاه سالم شهرستان نهبندان گفت: جمعیت با همفکری و همیاری افراد داوطلب و مدیران اجرایی شهرستان تصمیم گرفت برخی نقاط کور استان را شناسایی و با کمک گروه‌های جوان و داوطلبان خیر مشکلات مردم را برطرف کنند.

او با بیان اینکه مردم این منطقه در مکان‌هایی زندگی می‌کنند که هیچ گونه مصالح ساختمانی در آن به‌کار نرفته است، افزود: ساخت پنج سرپناه اهالی روستا مجموعا به متراژ ۱۲۰ متر در دست اقدام است و تا عید سعید فطر به بهره برداری می‌رسد.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ امدادگر و داوطلب هلال احمر در اقدامی بشردوستانه با حضور در منطقه چاه سالم شهرستان نهبندان تلاش می‌کنند سرپناهی در خور برای اهالی این روستا تأمین کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: هزینه ساخت و تجهیز این مکان‌ها حدود ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمام اقداماتی که انجام می‌شود کاملا رایگان است، بیان کرد: بعد از ساخت سرپناه سعی خواهد شد در خصوص وسایل ضروری زندگی اهالی این منطقه نیز تدابیری اتخاذ شود.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.