سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا

کارشناس مسئول آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت مهاباد گفت: حمایت همگانی از مدافعان سلامت یک وظیفه اخلاقی و انسانی است.

مریم مرادی کارشناس مسئول آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با رعایت بسیاری از اصول بهداشتی می‌توان با مدافعان سلامت همدلی کرد و با تقویت روحیه‌ای که به جامعه پزشکی می‌دهیم و رعایت اصول اولیه توصیه شده، می‌توانیم حمایت اصلی را با کاهش بار مراجعه و غم جامعه پزشکی انجام دهیم.

مرادی افزود: سفیدپوشانی که این روز‌ها در مقابل تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، عرصه خدمت را به جولانگاه تسویه‌حساب تبدیل نکرده‌اند.

او اضافه کرد: از این رو طبق گفته سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران در خصوص نامگذاری سال ۲۰۲۱ این سال به عنوان "سال جهانی مدافعان سلامت" نام گذاری شده و شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت امسال نیز "ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم تر" انتخاب شده و ما از اول اردبیهشت ماه امسال طبق عناوین روز شمار برنامه‌های خود را همزمان با سراسر کشور اجرا می‌کنیم.

شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.