سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط مراکز افق بقاع متبرکه استان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط مراکز افق بقاع متبرکه استان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

او افزود: این بسته‌های معیشتی از محل درآمد موقوفات و کمک خیران تهیه شده و توسط هیات امنای امامزادگان بین نیازمندان اطراف امامزادگان و حاشیه شهر‌های استان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


امیری با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی اعلامی از سوی ستاد کرونا گفت: همه ساله مراسم جزء‌خوانی قرآن، سفره اطعام با عنوان «ضیافت الهی» در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شد که به دلیل شیوع کرونا از پارسال برنامه جزء‌خوانی قرآن در فضای مجازی و اطعام نیز به صورت بسته‌های معیشتی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ماه مبارک رمضان پارسال هشت هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

امیری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۴۲ بقعه متبرکه استان شامل ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن، برگزاری جلسات تفسیر، سخنرانی و برگزاری برنامه سحرخوانی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او به توزیع افطاری بسته‌بندی شده با رعایت دستورالعمل بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی ارزاق با عنوان طرح ضیافت همدلی نیز در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود: در طرح تبرکات مهدوی نیز دو هزار و ۹۲۶ بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان توزیع شد.

امیری از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک خیران، توزیع ۶۲۰ دست پوشاک به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال و توزیع پنج هزار ماسک از محل کمک خیران در این مدت خبر داد و گفت: در این مدت در این مدت ۱۵ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.