سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش مقابل آتش نشانان اهوازی زانو زد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان مهران بین زیتون و زهره آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او با اشاره به اینکه اتصال برق کولر اتاق خواب منجر به آتش سوزی و سرایت به اثاثیه منزل شد، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۴ و ۱۶ دقیقه به منزل مسکونی در منطقه ملی راه خیابان فرشید یک اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان با رسیدن به محل مشاهده کردند که احتمال سقوط ایزوگام از پشت بام ساختمان مسکونی وجود دارد و با ایمن سازی و کشیدن نوار خطر از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان آتش سوزی پاساژ تجاری ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه در منطقه کیانپارس تصریح کرد: اتصال برق فن تهویه پاساژ منجر به رخداد آتش سوزی و سرایت حریق به تراس شد که شعله‌های حریق با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار و از سرایت حریق به سایر مغازه‌های پاساژ جلوگیری شد.

قنبری ادامه داد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت ۲۱ و ۸ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان حجت را که به علت اتصال فن رخ داده بود با ۲ رشته لوله آبرسان اطفا و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.

او به واژگونی خودرو پراید ساعت ۲۰ و ۱۸ دقیقه در مسیر کارون بلوار نواب صفوی اشاره کرد و اظهار داشت: بی احتیاطی و ناتونی راننده در کنترل خودرو پراید منجر به برخورد خودرو به درخت و واژگونی شد.

قنبری افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر، اقدام به رفع نشت سوخت خودرو کرده و خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند، ضمن اینکه این حادثه آسیب جانی نداشت.

او اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه فولادشهر و عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه سپیدار ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.