سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

۳۸۴ بیمار خاص در کردستان واکسن کرونا دریافت کردند

قادری گفت: تاکنون ۳۰ بیمار تالاسمی، ۳۲ بیمار هموفیلی، ۲۴۷ بیمار دیالیزی و ۷۵ بیمار سرطانی در کردستان واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: تاکنون هفت هزار و ۳۴۷ دُز واکسن کرونا به استان اختصاص یافته که ۶ هزار و ۱۸۴ دز آن به گروه‌های اولویت‌دار و در معرض خطر کرونا تزریق شده است.

او افزود: واکسیناسیون کرونا در استان از ۲۱ بهمن سال گذشته همزمان با سراسر کشور برای گروه‌های اولویت‌دار آغاز شد و هم اکنون نیز ادامه دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: علاوه بر پرسنل بهداشتی، درمانی بخش آی‌سی‌یو کرونا، پزشکان و پرستاران مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند، سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، پاکبانان، افراد تحت پوشش بنیاد شهید و کارکنان غسالخانه در آرامستان‌هادر اولویت دریافت واکسن در مقابل ویروس کرونا قرار دارند.

او با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۱۵۲ نفر ازکادر درمان واکسیناسیون شده‌اند، اضافه کرد: یک هزار و ۱۶۴ نفر از کادر بهداشت، ۲۶۰ نفر از کارکنان فوریت‌های پزشکی و ۴۷ نفر از کادر آزمایشگاه واکسینه شده‌اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه ۲۲۸ نفر از پرسنل نظام پزشکی واکسن دریافت نموده‌اند، افزود: هم اکنون پزشکان بالای ۵۰ سال عضو نظام پزشکی هم در حال واکسینه در برابر بیماری کووید ۱۹ هستند.

قادری گفت: تاکنون تعداد ۵۳۰ نفر از پاکبان‌ها، ۳۹ نفر از افراد غسالخانه و آرامستان‌ها، ۲۲۰ نفر از سرای سالمندان و ۱۶۰ نفر از کارکنان بنیاد شهید در برابر بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.