سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات حقوقی واحدهای مسکن مهر در سمنان

با دستور رئیس دادگستری کل استان سمنان شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات حقوقی واحدهای مسکونی مهر تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون عمرانی استانداری سمنان در جلسه بررسی مشکلات حقوقی واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر گفت: سه هزار واحد مسکونی از ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در استان سمنان تعیین تکلیف نشده و نیمی از این از این سه هزار واحد، مشکلات حقوقی دارند.

به گفته او، انعقاد قرارداد نادرست یکی از این مشکلات ناشی از خلاء‌های قانونی است که از این پس مسئولان باید برای انعقاد قرار داد‌ها به آن توجه داشته باشند و از مشاوران حقوقی هم مشاوره بگیرند.

او افزود: با دستور رئیس دادگستری کل استان سمنان هم مقرر شد در شهرستان‌هایی که مشکلاتی از این قبیل وجود دارد شعبه ویژه رسیدگی به این دعاوی تشکیل شود تا مشکلات مردم در این زمینه هر چهع زودتر رفع شود.

عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان هم گفت: دو پروند در دادگستری در دست رسیدگی قرار گرفته است که در یکی از آن‌ها حکم به محکومیت پیمانکار به تحویل واحد‌های مسکن مهر صادر شده و مقرر گردیده چنانچه پیمانکار به تعهد خود عمل نکند راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند و بعد از آن مطالبات خودش را درخواست کند.

او افزود: در پرونده دیگری هم که در شاهرود در دست بررسی است انتظار می‌رود با ارائه مستندات از طرف ادارات کل راه و شهرسازی شرق و غرب استان رای متناسبی صادر شود.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.