سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران مطرح کرد؛

کاشت ۱۰ هزار گل لاله در منطقه دو تهران

کریمی پور گفت: بیش از ۱۰ هزار پیاز گل لاله که اواخر سال گذشته در میادین و بوستان‌های سطح منطقه دو کاشته شده بود با آغاز فصل بهار شکفته شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه ایجاد فضایی رنگین و پرنشاط همزمان با بهار ۱۴۰۰ از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه بود، اظهار کرد: در همین راستا همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار، بیش از ۱۰ هزار پیاز لاله دارای رنگ‌ها و اشکال متنوع در میادین و بوستان‌های منطقه کاشته شد که با روییدن آن‌ها فضا‌های سبز منطقه چهره‌ای دیدنی و زیبا پیدا کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: کاشت پیاز‌های لاله در رنگ بندی‌های متفاوت و زیبا انتخاب و اجرا شده است تا شهروندان هم زمان با فرا رسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند.

کریمی پور گفت: به منظور افزایش نشاط فضای شهری و اراستگی بصری، و در راستای اجرای عملیات زیباسازی مناظر شهری، ۳۰ نقطه از بزرگراه‌ها و بوستان‌های منطقه با کاشت رنگ‌های مختلف از گل‌های فصلی بنفشه، میناچمنی و شب بو فرش شد. عمر گل‌های لاله تا اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود و پس از آن گل‌های فصلی جایگزین لاله‌ها می‌شوند.


بیشتربخوانید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.