سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار زنجان:

پلیس و دادستانی در دستگیری قاتلان محیط بانان زنجانی فوق العاده عمل کردند

استاندار زنجان گفت: برخورد قاطعی با این جنایتکاران خواهد شد تا درس عبرتی برای دیگر شکارچیان غیر مجاز باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در دیدار با عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست که صبح امروز دوشنبه برای ادای احترام به مقام شهدای محیط بان به زنجان سفر کرده بود، گفت: محیط بانان همچون سربازان خط مقدم که حافظان امنیت کشورند که با تمام وجود از منابع طبیعی و محیط زیست کشور حفاظت می‌کنند و در درگیری با انسان‌های بی خرد خون را خود را هدیه می‌کنند.


او ضمن تسلیت شهادت شهیدان مجلل و هاشمی ۲ محیط بان زنجانی با قدردانی از اقدام سریع پلیس آگاهی و دادستانی در دستگیری قاتلان این محیط بانان،  افزود: قطعا این قاتلان به سزای عمل خود خواهند رسید تا عبرتی برای سایر شکارچیان غیر مجاز و تهدید کنندگان محیط زیست باشد.


استاندار زنجان در ادامه با بیان اقدامات زیست محیطی صورت گرفته در استان زنجان ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار شایسته و قابل دفاع تعیین تکلیف پسماند‌های روی بود که به مدت ۲۵ سال مشکلاتی را به همراه داشت، ولی با همکاری و همراهی بسیار خوب دادگستری استان زنجان توانستیم فیلتر کیک‌های دپو شده را به مکان جدید منتقل کنیم.


عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست هم که برای ادای احترام به مقام شهدای محیط بان و دیدار با خانواده آن‌ها به زنجان سفر کرده بود، گفت: از زحمات استاندار زنجان، پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی و اقدام سریع دادستانی این استان برای دستگیری قاتلان محیط بانان قدردانی می‌کنیم و یقین داریم با اقدامات قضایی و انتظامی قاتلان به سزای عمل خود خواهند رسید.


کلانتری با حضور در مزار شهیدان مجلل و هاشمی ۲محیط بان زنجانی به مقام آن‌ها ادای احترام کرد و با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.