سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نظارت بهداشتی بر واحد‌های صنفی در خرمشهر

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر از افزایش نظارت‌های بهداشتی بر واحد‌های صنفی این شهرستان در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضیاء عبیداوی رئیس مرکز بهداشت خرمشهر روز دوشنبه با ابراز نگرانی از افزایش شیوع مجدد کرونا گفت: نظارت‌های مرکز بهداشت در سال ۱۴۰۰ با همتی مضاعف برقرار بوده و طرح‌های نظارتی با جدیت بیشتری به صورت دوره‌ای در سطح شهرستان خرمشهر ادامه دارند.

او افزود: مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر با افرادی که سلامت عمومی را به خطر می‌اندازند مماشات نکرده و افراد متخلف و غیرپایبند به قوانین را ضمن پلمب مکان فعالیت به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

عبیداوی در ادامه به تشریح فعالیت پارسال مرکز بهداشت خرمشهر پرداخت و گفت:پارسال ۲ هزار و ۷۶۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.

او این مواد غذایی را شامل انواع سس، لبنیات، آب میوه، سالاد الویه، گز، سوهان، مواد غذایی پروتئینی شامل سوسیس و کالباس، خیارشور، مغز بادام زمینی، رنگ غیرمجاز، اسانس خوراکی، طعم دهنده، بیسکویت، آلوچه، لواشک، کیک و عرقیات عنوان کرد.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر به پلمب ۳۲۰ واحد صنفی متخلف این شهرستان در پارسال اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۵۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۶۲ مکان عمومی بودند.

او اظهار داشت: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی پلمب شده شامل قهوه خانه، کافی شاپ، رستوران، تالار پذیرایی و واحد تولید نان فانتزی بوده و اماکن عمومی پلمب شده نیز شامل سالن و باشگاه ورزشی، قلیان سرا، آرایشگاه زنانه و مردانه، پاساژ و دفاتر پیشخوان بوده است.

شهرستان خرمشهر هشت هزار واحد صنفی دارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.