سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

تقابل سخت سونگونی‌ها برابر کراپ با انگیزه/ فرش آرا با لشگری از مصدوم به مصاف سن ایچ می‌رود

هفته پنجم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال، فردا با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود. هفته گذشته تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان مدعیان عنوان قهرمانی توانستند با برتری برابر حریفان خود گام بلندی برای فتح جام قهرمانی در لیگ برتر بردارند. همچنین فرش آرای مشهد هم در برابر کراپ الوند قزوین با نیتجه ۲ بر یک شکست خورد. برنامه کامل مسابقات هفته پنجم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون - کراپ الوند قزوین/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در حساس‌ترین بازی‌ این هفته امروز تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند قزوین ۲ تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس سونگون هفته گذشته برابر تیم مقاومت البرز موفق شد جشنواره گل به راه بیندازد و با زدن ۷ گل به این تیم خط و نشان محکمی برای سایر رقبای خود بکشد. همچنین کراپ الوند قزوین هم در مصاف با فرش آرای مشهد توانست در دیداری نزدیک و تماشایی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود. کراپ با این برتری موفق شد خود را به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی برساند و باید دید این تیم در بازی امروز برابر مس سونگون چه نتیجه‌ای را می‌تواند به دست آورد.


بیشتر بخوانید


مقاومت البرز - گیتی پسند اصفهان/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی مهم این هفته امروز تیم‌های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان  رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار خواهد شد. مقاومتی‌ها در بازی هفته گذشته به مصاف مس سونگون قهرمان ۳ فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر رفتند و در پایان با نتیجه‌ای بسیار عجیب و غیر منتظره، با ۷ گل از حریف تبریزی خود شکست خوردند. حال این تیم در دومین بازی دشوار خود امروز باید به مصاف شاگردان وحید شمسایی یعنی گیتی پسند اصفهان برود.

گیتی پسند اصفهان هفته گذشته در مصاف با سن ایچ ساوه موفق شد به یک پیروزی بسیار ارزشمند دست پیدا کند و با این برتری مقتدرانه در صدر جدول جای گرفته است.

سن ایچ ساوه - فرش آرای مشهد/ سالن فجر ساوه

در آخرین مسابقه این هفته امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در برابر هم قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار می‌شود. ساوجی‌ها در بازی هفته گذشته برابر گیتی پسند اصفهان قرار گرفتند و در دیداری جنجالی و پر حاشیه با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از حریف اصفهانی خود شکست خوردند.

فرش آرا هم در بازی با کراپ الوند قزوین با توجه به بازی زیبایی که از خود به نمایش گذاشت، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. هر ۲ تیم بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و به همین دلیل فردا برای جبران این نتیجه رو در روی هم قرار خواهند گرفت. در هر صورت باید منتظر ماند و دید سن ایچ و فرش آرا در بازی فردا چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند و کدام تیم می‌تواند حریف خود را شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.