سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۳ هزار خانوار از سبد حمایتی در طرح عیدانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت:بیش از ۳ هزار خانوار از سبد حمایتی در طرح عیدانه بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: ۳ هزار و ۵۰۸ خانوار نیازمند و کم برخوردار از سبد حمایتی در طرح عیدانه جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده اند.

او  با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۴ سبد حمایتی در قالب طرح عیدانه به ارزش ۷ میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۴۰ هزار ریال توزیع شده است، افزود: این سبد‌ها شامل، ۵۷۴ سبد غذایی، ۷۰ دست لباس بچه گانه و زنانه، ۴۵۰ جفت کفش زنانه و بچه گانه، ۳۰ بسته ندشت افزار و ۱۴ دستگاه تبلت به این خانواده‌ها اهدا شد.

مدیرعامل استان آذربایجان غربی در ادامه گفت:در این طرح ۲۸۰ داوطلب از جمله؛ اعضا و داوطلبان مشارکت کننده، پرسنل جمعیت، سازمان‌های و نهاد‌های دولتی، شرکت‌ها و کارخانجات خصوصی، سازمان‌ها و نهادی‌های مردمی ما را همراهی کردند.

در ادامه معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: این سازمان برای ایجاد حس نوعدوستی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه در هر جایی که نیاز به کمک باشد آماده به خدمت و انجام فعالیت‌های بشر دوستانه است.

محمدرضا تقی زاده با قدردانی از همه افراد خیر و نیکوکار از آنان خواست تا با عضویت در هلال احمر بتوانند بصورت گسترده‌تر در کار‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه مشارکت کنند و به افراد نیازمند و مستحق یاری رسانند.

او افزود: افراد علاقه مند می‌توانند برای عضویت در داوطلبان جمعیت هلال احمر به شعب جمعیت هلال احمر و یا به خانه‌های داوطلب شهری، روستای و محلات مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.