سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر در انتخابات شوراهای روستایی خراسان رضوی

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با اتمام مهلت هفت روزه ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی، تاکنون ۱۵ هزار و ۴۷۱ داوطلب در خراسان رضوی ثبت نام قطعی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی نبی‌پور سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ساعت ۱۸ روز یکشنبه، آخرین مهلت قانونی نام نویسی در انتخابات شورا‌ها بود که تا ساعت ۲۴ دیروز تمدید شد و با توجه به عدم پاسخگویی سامانه‌ها به حجم بالای متقاضیان، در نهایت مدارک به صورت دستی از داوطلبان دریافت شد.

او افزود: همچنان مدارک حدود هزار داوطلب در حال ثبت در سامانه است لذا پیش بینی می‌شود شمار نهایی و قطعی داوطلبان حضور در انتخابات شورا‌ها بیش از ارقام اعلام شده شود.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده در روز نهایی ثبت نام‌ها تقریبا همه روستا‌های استان از نظر تعداد ثبت نام داوطلبان به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیده اند.

نبی‌پور به آغاز مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات شورا‌ها از روز دوشنبه هفته پیش ۱۶ فروردین ماه اشاره و بیان کرد: ۵۳۸ نفر در نخستین روز این مهلت در خراسان رضوی ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.