سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

خراسان رضوی در گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی جایگاه مطلوبی دارد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سه سال گذشته بیشترین حجم گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی انجام شده که این اقدام گام بلندی در پشتیبانی از تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن افتخاری مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۱۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی از محل اعتبارات ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مستند به مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی شده است.


بیشتر بخوانید



او افزود: با گازرسانی انجام شده به ۱۱۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی، ۶۶ میلیون و ۸۶۱ هزار لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده که این مهم علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید موجب کمک به رشد اقتصادی استان و کشور و حفظ و صیانت از محیط زیست می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس این طرح که از سه سال گذشته آغاز شده، اعتبار مورد نیاز برای اجرای شبکه و گازرسانی تا درب واحد‌های تولید و صنعتی توسط شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت نفت تامین می‌شود.


افتخاری بیان کرد: یکی از سیاست‌های شرکت گاز استان حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی است. در سه سال گذشته رقمی بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در این استان هزینه شد.

انتهای پیام//ف. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.