سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

لزوم همراهی مردم به منظور کنترل و مدیریت بیماری کرونا

کریمیان گفت: مردم باید با همراهی در رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت فعلی استان را به سوی کاهش آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری سوق دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، گفت: اقدامات پیشگیرانه و اعمال محدودیت‌ها در کنار همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم در راه کنترل و مدیریت بیماری کرونا موثر خواهد بود.

او ادامه داد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایلام، یقیناً احساس مسئولیت همگانی را می‌طلبد و باید مردم شریف استان با همدلی و همراهی در رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت فعلی استان را به سوی کاهش آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری سوق دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد:همکاران ما در حوزه سلامت علیرغم خستگی ناشی از یک سال خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا ، همچنان در صف مقدم این پیکار قرار دارند که از این افراد صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

او مطرح کرد: غیر از شهرستان‌های سیروان، ملکشاهی و هلیلان که وضعیت نارنجی دارند، تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند و علاوه بر افزایش آمار مبتلایان، افراد بستری و بیماران بدحال در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه نیز روندی افزایشی دارند.

کریمیان بیان کرد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح دانشگاه، خوشبختانه در حال حاضر در عرصه خدمت رسانی به بیماران و ارائه خدمات درمانی و پزشکی چالشی وجود ندارد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.