سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش محدودیت‌های کرونایی در بجستان

فرماندار بجستان گفت: با متخلفانی که با سهل انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند به صورت قاطع برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین ابراهیمی کردیانی با اعلام وضعیت نارنجی در بجستان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: موفقیت در تحقق اهداف محدودیت‌های کرونایی و کاهش تبعات کرونا با همکاری آحاد مختلف جامعه در رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

او افزود: جلوگیری از افزایش یا تمدید محدودیت‌های کرونایی نیازمند همراهی مردم در رعایت قوانین و مصوبات است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید به عنوان یک مسئله مهم در بین آحاد جامعه نهادینه شود.


بیشتر بخوانید



فرماندار بجستان ادامه داد: به منظور اعمال محدودیت‌های کرونایی در بجستان گروه‌های شغلی سه و چهار تعطیل شده و اصناف گروه‌های یک و ۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

ابراهیمی کردیانی بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط اصناف از اهمیت بسیار برخوردار است و در ارائه خدمات به مردم باید مسائل پیشگیرانه را به صورت کامل رعایت کنند و با متخلفان بهداشتی بدون اغماض برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: خروج خودرو‌های دارای پلاک بومی از بجستان و ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان ممنوع است و تردد مسافران عبوری از جاده کمربندی و کنارگذر بجستان امکان پذیر است و رانندگان وسایل نقلیه که این مسائل را رعایت نکنند جریمه می‌شوند و منع تردد شبانه در سطح شهر نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد.


فرماندار بجستان تاکید کرد: همچنین فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزش‌های حضوری تمامی مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بجستان تعطیل است و با استفاده از بستر فضای مجازی انجام می‌شود و فعالیت ادارات بنا به تشخیص مدیران آن‌ها با حضور دو سوم نیرو‌ها و دورکاری یک سوم کارکنان آن‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.