سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف دو فروند شناور تجاری در آبراه اروند / کشف کالای خانگی قاچاق

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور تجاری و کشف کالای خانگی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ یدالله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناور‌های عبوری در "اروند رود" به دو فروند شناور تجاری که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بوده مظنون شده و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور‌های توقیفی، ۱۰ دستگاه یخچال، ۱۰۰ دستگاه لباسشویی، ۵۰ دستگاه ظرفشویی، ۱۰۰ دستگاه جاروبرقی و ۵۰ دستگاه مایکروفر که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشورمان بارگیری شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر به اتهام حمل بار قاچاق گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی استان خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهاد‌های امنیتی و انتظامی، ادارات و ارگان‌های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور را به کار گرفته است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.