سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعله ور شدن آتش زیر خاکستر کرونا در قم

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای قم عادی انگاری ها را عامل اصلی شیب تند کرونا در قم بیان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سلیمان پور،سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قم  در حاشیه جلسه ارتباط ویدئو کنفرانس ستادملی مبارزه با کرونا با اشاره  به ورود استان قم به موج چهارم کرونا گفت: در این موج تعداد موارد ابتلا و بستری در حال افزایش است که نیازمند رعایت دوچندان شیوه نامه‌های بهداشتی هستیم.


او عوامل ورود به موج چهارم را ورود ویروس انگلیسی کرونا از غرب کشور، ترددها، دید و بازدیدها، سفر‌های پایان سال ،  مراسم  و مناسبت‌های ماه رجب و شعبان عنوان کرد.


معاون سیاسی امنیتی استانداری قم شیوع بیماری در استان با شیب تند را نگران کننده اعلام کرد و افزود: عادی انگاری، بی تفاوتی، بی اطلاعی از وضعیت بیماری در قم باعث شده تا رعایت شیوه نامه‌ها با سستی و بی تفاوتی همراه باشد.


او بر اهتمام رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی از نیمه دوم هفته قبل بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امیرالمومنین (ع) و امام رضا (ع) را با ظرفیت و آمادگی کامل برای مقابله با موج چهارم کرونا تدارک دیده است.


سلیمان پور پرهیز از تردد‌های غیر ضرور،جلوگیری از تجمع و افزایش خود مراقبتی را ضروری دانست و افزود: با کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی روز‌های سختی برای استان قم در پیش خواهیم داشت.


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قم  همچنین از تصویب کلیات پرداخت یک مرحله کمک معیشت به ۶۰ میلیون نفر شامل افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و افراد دارای سهام عدالت در جلسه امروز خبر داد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.