سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر بازار خراسان جنوبی از امروز

طرح نظارتی ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده صمت خراسان جنوبی گفت: در طرح  نظارتی ماه مبارک رمضان، ۳۲ تیم بازرسی به همراه ناظران افتخاری، بازار را بصورت ویژه رصد می‌کنند.

او افزود: این طرح با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، خرما و شیرینی‌های مرسوم (زولبیا و بامیه) تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

تهوری تصریح کرد: این طرح با هدف تسهیل دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی - توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده صمت خراسان جنوبی رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب بر چسب قیمت بر روی تمامی کالا‌ها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تأکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایت‌های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اعلام کنند.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.