سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت رئیس فدراسیون کشتی از بنا و محمدی؛

دبیر: گرایی و ساروی برای رقبا خط و نشان کشیدند/ کشتی گیری که به فکر مدال المپیک نیست دنبال سهمیه هم نباشد

رئیس فدراسیون کشتی، در جمع اعضای تیم ملی کشتی آزاد از محمد بنا و غلامرضا محمدی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر در پایان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد ایران در جمع نفرات حاضر در قزاقستان گفت: از غلامرضا محمدی و کادر فنی تیم ملی حمایت می‌کنم و معتقدم که محمدی یکی از مربیان برتر کشتی ایران است.

وی با اشاره به عملکرد گرایی و ساروی گفت: آن‌ها با کسب سهمیه المپیک و نمایش زیبایی که داشتند میخ خود را کوبیدند و از همین‌جا برای رقبای خود خط و نشان کشیدند.

دبیر تأکید کرد: اگر می‌خواهید جزء کشتی گیران برتر دنیا باشید و در المپیک به موفقیت برسید، گرفتن سهمیه نباید برای شما سخت باشد و اگر به فکر کسب مدال المپیک نیستید بهتر است به دنبال کسب سهمیه هم نروید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه محمد بنا و غلامرضا محمدی زحمات فراوانی را برای آمادگی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشیده اند گفت: به‌عنوان رئیس فدراسیون کشتی از سرمربیان تیم‌های ملی حمایت می‌کنم.

وی خطاب به کشتی گیران گفت: از همین‌جا شایستگی‌های خود را نشان دهید و برای کسب موفقیت نیت خود را خالص کنید و تمام تمرکزتان روی مسابقات و کشتی‌هایتان باشد و برای کسب موفقیت از خدا کمک بخواهید.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک‌ها است و مهم‌ترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است و اگر قرار است کشتی‌گیری در المپیک مدال نگیرد به دنبال کسب سهمیه نیز نرود.

عباس جدیدی نماینده کشورمان در انتخابات شورای آسیا نیز در این دیدار حضور داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.