سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دانشگاه فرهنگیان در رودسر

دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در رودسر راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابراهیم صفری ، رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت: با افتتاح دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در رودسر، دانشجویان خواهر می‌توانند در سال تحصیلی جدید امسال و از ابتدای مهر ماه تحصیل خود را آغاز کنند.

او افزود: دانشجویان در رشته کارشناسی پیوسته به صورت روزانه مشغول به تحصیل خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری، نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان اینکه تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش از دغدغه‌های مجلس است، گفت: راه اندازی این دانشگاه قدمی مناسب برای رشد علمی منطقه و تقویت آموزش فرزندان این مرز و بوم است، زیرا تربیت معلمان پایه گذاری تربیت نسل آینده این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر هم در این مراسم با بیان اینکه در اسلام، نقش و جایگاه معلم بسیار برجسته و حائز اهمیت است، گفت: دانشگاه باید زمینه ساز تربیت انسان‌هایی عالم و فرهیخته باشد تا خروجی آن ساخت جامعه‌ای عالم بر مبنای دین باشد.

محمد مهدی مظفری، فرماندار شهرستان رودسر هم در این مراسم با تقدیر از تلاشگران عرصه علم گفت: شهرستان رودسر از ظرفیت‌های بالایی برای توسعه فضا‌های علمی و آموزشی برخوردار است و در این راستا گام‌هایی خوبی برداشته شده که یکی از آنان راه اندازی همین دانشگاه است.

پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان شرق گیلان در ۳ واحد ساختمانی خیر ساز با زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.