سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یه علت رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا:

یک تالار و یک رستوران در همدان پلمب شدند

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: یک تالار و یک رستوران درهمدان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا تعطیل و متصدی هر دو واحد صنفی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: یک تالار و یک رستوران به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا تعطیل و متصدی هر دو واحد صنفی بازداشت شدند.

 اوافزود: به منظور همکاری با ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا از ساعت ۱۹.۰۰ تا ساعت ۲۳.۳۰ در گشت مشترک با اتحادیه تالارداران از تعداد ۱۹ واحد تالار و رستوران‌های بازدید شد.  

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: یک تالار عروسی به علت برگزاری مراسم عروسی و یک رستوران به علت فعالیت غیرمجاز پلمب و دو نفر متصدی واحد‌های صنفی بازداشت شدند.

بشری تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های تعیین شده؛ به متصدی واحد‌های صنفی که بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجازه فعالیت ندارند توصیه می‌شود مقررات را رعایت نمایند.

او تاکید کرد: با همکاری اتحادیه ها؛ گشت‌های نظارتی مشترک پلیس و بهداشت به صورت دایم فعال و  از صنوف بازدید و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/غ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
واقعا بعضی ها چی فکر میکنن که در این شرایط کرونایی همچنان عروسی برگزار میکنن...این افراد باید جریمه های سنگین رو بپردازند