سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب در انتظار اصناف متخلف

رئیس اتاق اصناف شهرستان بیرجند گفت: آن دسته از واحدهای صنفی که مصوبه ممنوعیت فعالیت در شرایط کرونایی را نادیده بگیرند، پلمب خواهند شد.

علیزاده رئیس اتاق اصناف شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: براساس ستاد مبارزه با ویروس کرونا واحد‌های صنفی که مغازه‌های خود را تعطیل نکنند و قوانین ستاد کرونا را زیر پا بگدارند پلمب خواهند شد.

او افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بیرجند و بنا بر رنگ بندی قرمز فعالیت تمام واحد‌های صنفی به غیر از سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های عرضه مواد پروتئینی، نانوایی‌ها و مراکزی که مایحتاج خوراکی مردم را تأمین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز در پی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


علیزاده با بیان اینکه تصمیم بر این است که با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی با صاحبان متخلف صنفی برخورد جدی شود بیان کرد: برخی از واحد‌ها بدون توجه به شرایط حساس کنونی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، با وجود مصوبه ممنوعیت فعالیت خود را ادامه می‌دهند که این امر باعث حساس شدن مردم و جامعه شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بیرجند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که فعالیت آن‌ها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.