سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو روز مانده به پایان نام نویسی انتخابات؛

۱۵۲ صندلی شورا‌های اسلامی روستا در نهبندان، خالی از داوطلب

کمتر از ۴۸ ساعت مانده به پایان مهلت نام نویسی انتخابات شورا‌های اسلامی روستا، از ۳۰۷ صندلی شورا‌ها در شهرستان نهبندان تنها ۱۵۵ نفر خود را داوطلب این انتخابات کرده اند.

بیکی  فرماندار نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت :از آغاز نام نویسی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۱۵۵ نفر به صورت حضوری و ۱۳ داوطلب به صورت غیر حضوری در ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و عشایر نامنویسی کردند.

او با بیان اینکه ۲۵ درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های نهبندان روش غیر حضوری را برای ثبت نام انتخاب کرده اند افزود: ثبت نام تعداد ۱۳ داوطلب که به روش غیر حضوری انجام شده ، هنوز نهایی نشده است.

بیکی گفت: ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در ۱۰۱ روستای شهرستان نهبندان برگزار می شود.

فرماندار نهبندان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از کاندیدا‌های انتخاباتی انتظار داریم از سه روش اپلیکیشن موبایلی، کامپیوتر شخصی و حضور در دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام در انتخابات استفاده کنند.

او در ادامه از افراد دغدغه‌مند و توانمند در روستا‌های شهرستان نهبندان دعوت کرد تا در انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است داوطلبان انتخاباتی می‌توانند برای عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه (۲۲ فروردین) نام‌نویسی داشته باشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.