سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس کردستان ۲۷ هزار مصدوم را به مراکز درمانی رساند

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سال گذشته مرکز فوریت‌های اورژانس کردستان ۲۷ هزار و ۱۹۰ مصدوم را به مراکز درمانی رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رضا پیرا مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: در مجموع پارسال ۵۳ هزار و ۱۰۶ ماموریت امدادرسانی شامل حوادث تصادفی، غیرتصادفی و بیماری‌ها توسط اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.

او با بیان اینکه بیشترین تماس و امدادرسانی در این بازه زمانی با ۳۷ هزار و ۵۴۰ مورد مربوط به انواع بیماری‌ها بود، اضافه کرد: همچنین هشت‌هزار و ۸۴۵ مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: در این مدت زمان به ۱۰ هزار و ۲۱۳ مصدوم ناشی از حوادث تصادفی خدمات ارائه شده است.

او امدادرسانی به یک‌هزار و ۱۷۸ بیمار قلبی عروقی و سه‌هزار و ۳۵۰ بیمار تنفسی را از دیگر ماموریت‌های اورژانس استان در سال گذشته اعلام کرد.

پیرا با اشاره به اعزام ۲۷ هزار و ۱۹۰ مصدوم بر اثر حوادث گوناگون به بیمارستان‌های استان در سال گذشته، گفت: از این تعداد هشت‌هزار و ۲۷۲ نفر مربوط به مصدومین تصادفات بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.