سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت خروج سیمان تولیدی بوشهر به خارج از استان

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: خروج سیمان تولیدی به خارج از استان ممنوع شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید موسی موسوی  مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر با اشاره به ممنوعیت خروج سیمان تولیدی استان به خارج از استان، تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای تامین سیمان مورد نیاز مردم استان فراهم شود.

او ادامه داد: با نظارت دقیق بر توزیع سیمان، با عوامل متخلف فروش و توزیع سیمان برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: با توجه به اهمیت و میزان کاربرد سیمان در صنعت ساخت و ساز و طرح‌های عمرانی و اقتصادی و ضرورت تامین به موقع آن و با توجه به کمبود‌های اخیر، برنامه‌ریزی‌هایی برای بهبود تامین و توزیع سیمان در استان صورت گرفته و کارخانه‌های سیمان، شبکه توزیع و دستگاه‌های متولی موظف به رعایت آن شده‌اند.

موسوی، با اشاره به مواردی که عوامل فروش و توزیع‌کنندگان سیمان باید رعایت کنند، افزود: حداقل میزان توزیع سیمان به هر سه کارخانه استان اعلام شده است و کارخانه‌ها موظف به تحویل سهمیه اعلام شده به مصرف کنندگان هستند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: دفتر فنی روزانه این موضوع را پیگیری و نظارت می‌کند.

 مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر عنوان کرد: کارخانه‌ها موظف شد‌ه‌اند برای پرهیز از انحصار و توزیع عادلانه، سیمان را بین عاملان که فهرست آن‌ها با هماهنگی فرمانداران استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت با سهمیه مشخص در اختیار کارخانه‌ها قرار خواهد گرفت، توزیع کنند و سازمان صمت هم، موظف است فهرست عاملان سیمان را اطلاع رسانی کند.

موسوی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف به نظارت دقیق بر شبکه توزیع است و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با عاملان توزیع که تخلف کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

او بیان کرد: توزیع سیمان از سوی عاملان، بر اساس پروانه صادره از سوی مراجع صدور پروانه است و از شنبه به طور جدی نظارت دفتر فنی استانداری و فرمانداری‌های استان بر فرایند توزیع شروع خواهد شد.

پیش از این هم مهرداد ستوده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفته بود، از نیمه دوم فروردین، مشکلات توزیع سیمان با نرخ مصوب تعیین‌شده در استان بوشهر به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.