سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی کامل مدارس مازندران

همه مدارس مازندران تا پایان هفته آینده بطور کامل تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربانعلی سهرابی سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با اشاره به خیز جدید کرونا و وضعیت اضطراری شهر‌های مازندران، گفت: در رنگ‌بندی جدید، فعالیت مدارس استان در شهر‌های نارنجی و قرمز حداقل تا پایان هفته آینده به طور کامل تعطیل و آموزش به صورت مجازی می‌باشد.

او با اشاره به رنگ‌بندی جدید شهر‌های کشور از سوی ستاد ملی کرونا، افزود: فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیر حضوری بوده و حضور کادر اداری در مدارس تا پایان هفته آینده ممنوع می‌باشد. 


سهرابی  با بیان اینکه  مدارس، آموزشگاه‌ها و فضا‌های آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش کاملا تعطیل است و تا پایان هفته آینده تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشایی این اماکن را نداریم،افزود: فعالیت کادر دفتری مدارس نیز باید به شکل دورکاری و غیرحضوری انجام شود. برای مدارس و مراکز آموزشی متخلف نیز جریمه‌هایی در نظر گرفته شده‌است.

او گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در یکسال گذشته برای انجام امور و آموزش دانش‌آموزان به شکل مجازی فراهم شده، کارکنان دفتری و مدیران مدارس در شرایط دورکاری نیز باید به صورت آنلاین پاسخگوی اولیا و بخشنامه‌های اداری باشند.

سهرابی  با بیان اینکه تمام بخشنامه‌ها از طریق سیستمی به مدارس ارسال می‌شود و پاسخ به این نامه‌های اداری نیز به همین روش است،افزود: از این‌رو در وضعیت کنونی نیازی به حضور کادر دفتری مدارس در مدرسه نیست.

او  گفت: حضور کارکنان اداری ادارات در شهر‌های با وضعیت قرمز به میزان یک سوم حضور در محل کار و مابقی به صورت دورکاری ودر شهر‌های نارنجی نیز این میزان به صورت ۵۰ درصد حضوری و پنجاه درصد دورکاری می‌باشد.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: مأموریت‌های غیرضروری لغو وبرگزاری جلسات کاملا ضروری با رعایت الزامات بهداشتی حداکثر تا ۱۵ نفر مجاز می‌باشد چراکه اولویت ما حفظ سلامت همکاران است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.