سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در شرکت WebNX باعث از دسترس خارج شدن برخی وب سایت‌های آمریکا شد

روز گذشته یکی از ژنراتورهای شرکت WebNX دچار آتش سوزی شد و به این ترتیب بخش زیادی از وب سایت‌های آمریکا از دسترس خارج شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که اتفاقات عجیبی برای سرورهای مرکزی وب سایت‌های بزرگ جهان می‌افتد؛ برای مثال چند وقت پیش بوده که بروز آتش سوزی در سرور مرکزی OVH که سرور بخش عمده‌ای از وب سایت‌های کشور فرانسه را تامین می‌کند، باعث از دسترس خارج شدن تعداد زیادی از صفحات وب این کشور شد. روز گذشته نیز یکی دیگر از سرورهای مرکزی بزرگ جهان که در لس آنجلس مستقر است دچار آتش سوزی شد و این موضوع باعث از دسترس خارج شدن تعداد بسیار زیادی از وب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین آمریکا شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از شرکت WebNX علت آتش سوزی در این شرکت قطع شدن برق اعلام شده است، ظاهرا این غول بزرگ فعال در زمینه وب سایت در مواقع ضروری و نبود برق از ژنراتور استفاده می‌کند اما این بار با قطع شدن برق و فعال شدن ژنراتورها، یکی از ژنراتورهای قدیمی این شرکت دچار آتش سوزی شده و به این ترتیب بخش زیادی از سرورهای شرکت از دسترس خارج شد.

توضیحات شرکت WebNX درباره آتش سوزی اخیر این شرکت

مدیر توسعه شرکت WebNX در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از ژنراتورهای برق ما که سال‌ها از آن استفاده می‌کردیم دچار نقص مکانیکی شد و به این ترتیب بخش سوخت ژنراتور آتش گرفت. از آنجایی که این ژنراتور در بخش اصلی روترهای این شرکت قرار داشت، آتش نشانی تصمیم گرفت برای احتیاط برق سایر سرورها را نیز قطع کند تا خطر آتش سوزی در سایر سرورها از بین برود.

مدیر شرکت WebNX در انتها نیز اعلام کرد که هرگاه مقامات مربوطه به شرکت اعلام کنند که مشکلات مربوط به نفوذ آب به محل قبلی استقرار این شرکت برطرف شده است، ما آمادگی کامل داریم تا به محل استقرار اصلی خود یعنی Ogden بازگردیم. با این حال هنوز اطلاعات کاملی از آتش سوزی و خسارت وارد شده به این شرکت سرور مرکزی اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.