سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تقویت مربیان، آموزش و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای توسعه تنیس

مدیرکل ورزش کرمان گفت: تقویت مربیان، آموزش و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها می‌تواند توسعه متوازنی را برای ورزش تنیس روی میز کرمان فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کرمان که با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، علی رضا باقری کارشناس امور مجامع فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و اعضا در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، از ایرانمنش رئیس جدید هیئت خواست، برنامه‌های ارئه شده اش در مجمع انتخاباتی را عملیاتی کند.

او گفت: حفظ تعامل باید سرلوحه کار مجموعه هیئت باشد و باید تلاش شود، انتخاب تمام کسانی که به نوعی می‌توانند به ارتقای سطح تنیس روی میز استان کرمان و شهرستان‌ها کمک کنند، در اولویت کار باشد.

پاریزی افزود: نگاه به شهرستان‌ها باید نگاه ویژه و خاصی باشد.

او با تأکید بر نگاه به توسعه همگانی این ورزش در کنار جذابیت‌های خیلی خوبی که این رشته ورزشی دارد، تصریح کرد: تقویت مربیان، آموزش و استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و ... در سطح استان در کنار هم می‌تواند یک توسعه متوازنی را برای ورزش تنیس روی میز فراهم آورد.

پاریزی برای مجموعه تنیس روی میز استان کرمان آروزی توفقیق کرد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز گفت: یکی از مسائلی که باید سرلوحه کار هیئت قرار گیرد، استفاده از همه ظرفیت‌های استان، (چه در مرکز استان و چه شهرستان ها) است.

او افزود: فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به عنوان متولیان ورزش تنیس روی میز کشور و ورزش کرمان در خدمت مجموعه تنیس روی میز کرمان هستند تا این هیئت، همچون ۴ سال گذشته با کسب افتخارات بیشتر به راه خودش ادامه دهد.

علی قارداشی ابراز امیدواری کرد: این هیئت با انتخاب هیئت رئیسه و اعضای خوب، قوی، کارآمد و استفاه از تمام ظرفیت‌ها بتواند کار هیئت را خوب پیش ببرد.

در پایان این مجمع انتخاباتی، احسان ایرانمنش با کسب ۱۰ رأی از مجموع ۱۷ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.