سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی

درعملیات مشترک پلیس استان مرکزی با استان خوزستان باند تهیه و توزیع اسلحه و مهمات کشف و متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند قاچاقچیان سلاح و مهمات در عملیات پیچیده پلیسی و مشترک ماموران پلیس امنیت استان‌های مرکزی و خوزستان خبر داد.

سردار مفخمی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی فنی و اطلاعاتی، از برنامه ریزی قاچاق مقادیر قابل توجهی سلاح جنگی توسط دو قاچاقچی از استانی مرزی به مرکز کشور مطلع شدند.

او اضافه کرد: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و در فرایند تحقیقات پلیس، خودروی کامیون این افراد در یکی از محور‌های مواصلاتی استان خوزستان شناسایی و با همکاری پلیس خوزستان مورد رصد نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در تمهیدات عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و راننده خودرو‌ها نیز دستگیر شدند و در بازرسی مأموران انتظامی از خودرو‌های توقیفی، تعداد ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ عدد خشاب قاچاق کشف شد.

او با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس با ورود کالا‌های قاچاق و سلاح‌های جنگی قاچاق به داخل کشور افزود: نیروی انتظامی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده است.

سردار مفخمی تصریح کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و با خدمت شبانه روزی، تلاش کرده است که فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.