سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کشته و ۵ مصدوم حاصل دو سانحه رانندگی در شیراز

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز از حادث شدن دو تصادف رانندگی در شیراز و کشته و مصدوم شدن ۶ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد، با تماس خودرو‌های عبوری و اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل حادثه در گردنه کرونی اعزام شدند.

آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که دو خودروی سواری پراید و تیبا با شدت با یکدیگر برخورد کرده و باعث محبوسی و مصدومیت سرنشینان شده است که بلافاصله با رعایت نکات ایمنی محل را برای خودرو‌های عبوری ایمن کرده و مشغول عملیات امدادرسانی شدند.

این حادثه تلفات جانی نداشت و سرنشینان هر دو خودرو در همان لحظات اولیه حادثه توسط افراد حاضر از خودرو‌ها خارج شده بودند و تنها یک سرنشین خانم در خودروی پراید محبوس شده بود که با امداد رسانی آتش نشانان و برش قسمتی از خودرو، رها سازی شد.

مصدومان شامل سه زن و دو  مرد بوند که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

مرگ دلخراش راننده در حادثه تصادف خودروی ام وی ام

تصادف شدید خودرو ام وی ام در جاده بیدزرد راننده را به کام مرگ فرو برد.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد، بدنبال تماس یک مورد حادثه تصادف در مسیر جاده بید زرد، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  بلافاصله نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه ۱۳ و ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند.

در محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو ام وی ام، با یک سرنشین هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با یک دستگاه ایسوزو برخورد کرده است که بر اثر این حادثه خودرو ام وی ام آسیب می‌بیند و قسمت جلو و اتاق خودرو متلاشی می‌شود.

راننده مرد خودروی ام وی ام در خودرو ویران شده، پشت فرمان محبوس شده بود.

آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، راننده را که مردی ۴۵ ساله بود از خودرو خارج کردند که مشخص شد او جان خود را از دست داده است.

بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، که با انتقال خودرو‌ها به محلی امن، محدوده وقوع حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.