سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه زباله از ساحل محمودآباد به کجا رسید؟

شهردار محمودآباد درباره آخرین وضعیت تخلیه زباله از ساحل این شهرستان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اختیاری شهردار محمودآباد با بیان اینکه حدود ۲ ماه از آغاز مجدد تخلیه زباله از ساحل این شهر می‌گذرد، گفت: حدود ۸ هزار تن زباله در این مدت از این سایت جمع آوری و خارج شد.

او افزود: بیش از ۶۰ درصد زباله از ساحل محمودآباد تخلیه و به مکانی دیگر منتقل شده است.

شهردار محمودآباد برآورد زباله‌های موجود در سایت ساحلی این شهر را حدود ۶ هزارتن اعلام کرد و گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده تا یک ماه دیگر این مکان به طور کامل از زباله تخلیه خواهد شد.

او افزود: خوشبختانه برخلاف گذشته دیگر زباله‌های روزانه به این مکان منتقل نمی‌شود و همین سبب سرعت بالای انجام کار شده تا سریع‌تر این مکان به طور کامل از زباله تخلیه شود.

سایت زباله محمودآباد که در فاصله حدود ۲۰ متری دریای خزر قرار دارد و بیش از چهار دهه مقصد زباله مردم و مسافران این شهرستان ساحلی بوده است، در سال‌های اخیر به یک معضل ملی تبدیل شد.

پس از انتشار فیلم‌ها و تصاویری از فاجعه سایت زباله شهر محمودآباد در آذر ماه سال ۹۸ در رسانه‌ها و فضای مجازی، صدای آن از بعد استانی و کشوری فراتر رفت. انتشار این تصاویر همچنین سبب شد تا معاون سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور وضعیت زباله در استان‌های شمالی کشور بویژه محمودآباد را فاجعه بار توصیف و اعلام کند ” حجم زیاد زباله در فاصله نزدیک دریا رها شده است که شیرابه‌های آن به صورت مستقیم از یک طرف وارد دریا و از طرف دیگر وارد شالیزار‌های اطراف آن می‌شود.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.