سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات در لرستان خبر داد؛

صدور احکام ناظران انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات در لرستان گفت: صدور احکام ۱۴۸ ناظر شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، باقرپور حسینی دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان گفت: صدور احکام ۱۴۸ ناظر شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه (پنج و سه نفره) انجام شده است.

باقرپور حسینی یادآور شد: برابر زمان‌بندی فرآیند انتخابات شورا‌های شهر و روستا اقدامات لازم در زمینه‌های مختلف به صورت مطلوب انجام گرفته است.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ایجاد شده در سطح استان، بسیاری از ارتباطات و فعالیت‌ها به صورت مجازی در حال انجام است و در راستای برگزاری سلامت انتخابات و شفافیت حقوقی، ۱۷۰ کتابچه مجموعه قوانین و مقررات انتخابات شورا‌های اسلامی کشور بین ناظران لرستان توزیع شده است.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی، راه‌اندازی گروه‌های مجازی هماهنگی بین روسای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با مرکز استان، راه اندازی فضای مجازی برای ارتباط اعضای دبیرخانه، ارتباط با فرمانداران استان و هیات عالی نظارت بر انتخابات کشور به صورت روزانه دنبال می‌شود.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.