سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به میزبانی اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: داوری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی این ناحیه آموزشی برگزار می‌شود.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله مقدماتی استانی به میزبانی ناحیه یک اهواز در مدارس شاهد عفاف، رضوان و فرزانگان برگزار خواهد شد.

او قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه ۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام مشترک دختران و پسران و رشته‌های اذان و مداحی اختصاصی پسران عنوان کرد و افزود: برای هر رشته ۲ یا ۴ داور فعال هستند و آثار دانش را که درقالب لوح فشرده آماده شده از طریق ویدئو پروژکشن نمایش و داوری آثار به این شیوه عملی انجام می‌شود.

نیسی گمراوی با بیان اینکه ۸ رشته برای دختران و ۱۰ رشته برای پسران در ۲ دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از داوری آثار دانش آموزان، نفرات برگزیده با توجه به بالاترین امتیاز کسب شده برای مرحله دوم استانی (نخبگان) معرفی خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان داشت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی این مسابقات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و داوران مسابقات در شرایط کاملا"بهداشتی به داوری آثار رسیده مناطق ۴۱ گانه استان در قالب لوح فشرده می‌پردازند.

او تصریح کرد: این مسابقات با استفاده از ظرفیت داوران استان در ۲ گروه خواهران ۲۴ نفر و برادران ۲۸ نفر انجام و به مدت ۳ روز از روز پنج شنبه ۱۹ فروردین تا شنبه ۲۱ فروردین ماه امسال در مدارس شاهد عفاف، شاهد رضوان و فرزانگان ۲ ناحیه یک اهواز برگزار خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.