سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری با جدیت دنبال و اجرایی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان با جدیت دنبال و اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین شورای معادن اظهار داشت: طرح‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان با جدیت دنبال و اجرایی شود و سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های خود با قدرت وارد میدان شده و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها اقدام کنند.

او افزود: هرگونه واگذاری معادن به افراد سرمایه‌گذار، مشروط به اجرای طرح در زمان و مدت قانونی است، در غیر این‌صورت مجوز مربوطه باطل می‌شود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: مجوز سرمایه‌گذارانی که نتوانسته‌اند در مدت قانونی نسبت به فعال کردن طرح‌های خود اقدام کنند، نباید تمدید شود.

او با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» یادآور شد: هیچ کدام از دستگاه‌های اجرایی حق ندارند برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری مانع ایجاد کنند.

عباسی گفت: تمامی مسئولان موظفند با عمل به توصیه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری، مسیر‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف هموار، اهداف مورد نظر ایشان در نامگذاری سال‌جاری را محقق و زمینه دستیابی به شاخص‌های توسعه و رونق تولید را فراهم کنند.

گفتنی است، در این نشست مجوز فعالیت سه معدن غیرفعال سنگ لاشه در چهارمحال و بختیاری سلب صلاحیت شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.