سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در گیلان

رییس پلیس راهور گیلان گفت: جریمه یک میلیون تومانی برای تردد در شهر‌های قرمز کرونایی اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور گیلان گفت: همه شهرستان‌های گیلان به جز ۴ شهرستان رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل در وضع قرمز کرونایی هستند و تردد در این شهر‌ها با خودرو‌های پلاک غیربومی و بدون مجوز ممنوع است و متخلفان یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

وی افزود: تردد با خودرو‌های پلاک غیربومی و یا بدون مجوز در شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل که در وضع نارنجی کرونایی هستند نیز ممنوع است و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

طالبی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد شبانه گفت: این محدودیت‌ها هر شب از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه دارد و متاسفانه با رعایت نکردن مردم، ما هر شب با ثبت حدود ۵ هزار خودرو روبرو هستیم.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: شهروندانی که مجوز تردد دارند و یا بدون مجوز تردد به علل پزشکی به مراکز خدمات درمانی مراجعه می‌کنند نگران نباشند و این هشدار‌ها و جریمه‌ها برای افراد با تردد غیر ضروری است.

سرهنگ امیر طالبی همچنین از تعطیلی همه حوزه‌های خدمات راهور از جمله آزمون‌های رانندگی و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهر‌های قرمز خبر داد و گفت: این مراکز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.