سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتهارد در چند قدمی رنگ قرمزکرونایی

با پایان تعطیلات و بازگشت مسافران نوروزی نگرانی‌ها از قرمز شدن شرایط کرونایی در اشتهارد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،در دومین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان،با اعلام شرایط نارنجی در شهرستان و سرعت رو به گسترش بیماری در روزهای اخیر و بالا رفتن آمار مبتلایان،بر تشدید نظارت ها و اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان تاکید شد.

در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن تمامی مناطق همجوار شهرستان در وضعیت قرمز و خطرناک،حفظ سلامت شهروندان اولویت اول این ستاد و مقابله و جلوگیری از تغییر رنگ آن از نارنجی به قرمز است.

بنابراین گزارش با تصمیم اعضای ستاد و به منظور پیشگیری،مقرر شد محدودیت های کرونایی در شهرستان با دقت و نظارت اجرایی شود.

بر اساس تصمیم اعضای این ستاد ارائه خدمات توسط نهادهای دولتی،خصوصی و بانکها به کسانی که دستورالعمل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را رعایت نمیکند صورت ارائه نشود.

همچنین مشاغلی که در گروه های شغلی ۴،۳،۲ قرار دارند به مدت ۲ هفته متوقف و برگزاری هرگونه تجمع علمی،آموزشی،مذهبی و غیره تعطیل اعلام شده است.

در این جلسه اعلام شد مالکین خودروهایی که پلاک غیر بومی دارند برای ورود به داخل شهر موظف به ارائه مدرک و یا تائید سکونت خود در این شهر هستند.

این ستاد از تمامی مردم شریف اشتهارد خواهشمند است با رعایت هرچه بیشتر دستورالعملهای بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی در حفظ ثبات و جلوگیری از تغییر رنگ شهرستان به قرمز کرونایی و پیش آمدن شرایط ناگوار برای هریک از همشهریان عزیز بار دیگر ثابت کنند که یاریگر کادر درمان و مسئولین شهرستان بوده و ما را در این مدیریت و کنترل این امر خطیر همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.