سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵ درصد از معادن قیر طبیعی کشور در استان کرمانشاه است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ۷۵ درصد از معادن قیر طبیعی کشور در استان کرمانشاه و در شهرستان گیلانغرب وجود دارد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به منویات مقامات معظم رهبری (مدظله العالی) و نام‌گذاری شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، گفت : فاز اول عملیات اجرایی قطعه اول راه دسترسی به معادن شهرستان گیلانغرب با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شد که قرار است در قالب این پروژه جاده دسترسی به معادن گیلان‌غرب ایجاد، تسطیح و آسفالت شود.

او گفت : از آنجایی که ۷۵ درصد از معادن قیر طبیعی (بیتومین) کشور در استان کرمانشاه و در شهرستان گیلانغرب وجود دارد، احداث چنین زیرساختی می‌تواند به حفظ اشتغال این معادن که بیش از ۳۰۰ نفر است، کمک نماید.

دیودیده مجری طرح ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ مناطق معدنی کشور افزود: راه‌اندازی این پروژه ۱۵ ماه به طول می‌انجامد که می‌تواند راه دسترسی به ۱۰ الی ۱۱ معدن بیتومین را آسان‌تر کند.

او افزود: (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ برای تحقق شعار سال میزان هفت هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای معادن کشور اختصاص داده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.