سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به ترویج خشونت در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ آدینه‌لو  رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: برابر رصد و پایش مستمر ماموران پلیس فتا از صفحه‌ی اینستاگرامی فعال در زمینه ترویج خشونت که از طریق انتشار فیلم و تصاویر مجرمانه فعالیت می‌کرد مطلع و شناسایی گردانندگان صفحه به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه پلیس هرگونه هنجارشکنی در فضای مجازی را به‌صورت شبانه روزی رصد و پایش می‌کند، گفت: قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی جرم بوده و قاطعانه با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه ایجاد رعب و وحشت بین افراد براساس قانون امری مجرمانه است و با مخلان و ناامن کنندگان این فضا برخورد می‌شود، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه مشکل، موضوع را از طریق ۱۱۰ یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.