سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد در وضعیت قرمز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هفت شهرستان استان یزد در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، درحالی تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ به پایان رسید که وضعیت همه‌گیری کرونا دوباره در شرایط بحرانی قرار گرفته و با توجه به آمار کرونا، همچنان روند افزایشی را تجربه می‌کنیم.

در حال حاضر شهرستان‌های کشور به دلیل بی‌توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هموطنان یکی بعد از دیگری تغییر وضعیت داده و نارنجی و قرمز می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یزد نیز با تغییر رنگ مرکز استان از چند روز اخیر از نارنجی به قرمز شرایط بحرانی را سپری می‌کند.

سلمانی اظهار داشت: شهرستان بافق در وضعیت زرد، شهرستان‌های اشکذر و بهاباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

او تاکید کرد: این افزایش موارد مربوط به رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در هفته آخر اسفند ماه بوده و به طور یقین بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی در هفته‌های اول فروردین، در دو هفته آینده مشاهده خواهد شد.

سلمانی اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا قبلاً نسبت به رنگ‌بندی‌ها محدودیت‌هایی را تعریف کرده، با تغییر رنگ شهرستان‌ها محدودیت‌های جدید هم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.