سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۲۸۵ داوطلب در انتخابات شورا‌های روستا‌های کرمان

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون یک هزارو۲۸۵ داوطلب برا انتخابات شوراهای روستای استان نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا شامگاه ۱۷ فروردین و دومین روز از ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا‌ها و عشایر استان در مجموع یک هزارو ۲۸۵ نفر به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام کردند.

اوافزود: نرماشیر، رودبار جنوب، کرمان و بافت به ترتیب با ۱۷۹، ۱۷۸، ۱۱۷ و ۱۰۳ داوطلب، بالاترین تعداد ثبت نام شدگان را دارا هستند و در شهرستان‌های بم و رفسنجان هریک ثبت نام ۷۳ داوطلب و در سیرجان ۶۱ داوطلب نهایی شده است.

تقی زاده از داوطلبان خواست با توجه به اینکه زمان ثبت نام تا بیست و دوم فروردین ادامه دارد، داوطلبان فرایند نام نویسی را به روز‌های آخر موکول نکنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و ایجاد شرایط خاص در استان و برای حفظ سلامتی و پیشگیری ابتلا به این ویروس، داوطلبان سعی کنند از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و روش‌های غیرحضوری اقدام به ثبت نام کنند و کمتر اقدام به نام نویسی حضوری کنند .

او تصریح کرد: انتخابات تا ۲۲ فروردین ادامه دارد ومهلت داده شده تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.