سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسکو: احیای برجام زمان‌بر خواهد بود

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که احیای دوباره توافق هسته‌ای ایران زمان‌بر خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، امروز (سه‌شنبه) در پیامی اعلام کرد احیای دوباره توافق هسته‌ای ایران به زمان طولانی نیاز دارد.

اولیانوف در پیامی توییتری نوشت: «احیای برجام فورا اتفاق نمی‌افتد و مدتی طول خواهد کشید؛ چه مدت؟ کسی نمی‌داند. مهمترین موضوع بعد از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام این است که کار‌های عملی برای دستیابی به این هدف آغاز شده است.»

این مقام ارشد روس پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام نیز در پیامی نوشته بود: «نشست موفقیت‌آمیز بود. دو گروه در سطح کارشناسی موظف شدند که اقدامات مشخصی را در راستای لغو تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای که باید توسط واشنگتن و تهران برای احیای کامل برجام انجام شوند، شناسایی کنند. گروه‌ها بلافاصله شروع به کار کردند.»

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا در وین امروز برگزار شد.

مقامات ایران هرگونه رایزنی مستقیم و غیرمستقیم با نمایندگان آمریکا در وین را رد کرده و می‌گویند «پس از تایید لغو تحریم‌ها، ایران آماده است تا بلافاصله به تعهدات خود بازگردد.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
ادامه برجام زمان بر خواهد بود شاید تا اخر تاریخ بشریت.